Колледжде «Критериалды бағалау студенттердің білім сапасын арттыру факторы ретінде» тақырыбында педагогикалық кеңес өтті.
Бұл оқу-әдістемелік кеңестің мақсаты өзара және өзін-өзі бағалауда критериалды бағалауды тәжірибеде қолдануды көрсету, сонымен қатар оны оқушыларға да, мұғалімдерге де қолдану қажеттілігін атап көрсету болды. Практикалық мысалдардың арқасында мұғалімдер кеңесінің қатысушылары оның оқушылардың іс-әрекетін әділ және объективті бағалауға қалай ықпал ететінін көрді.
Педагогикалық кеңес барысында көтерілген негізгі аспектілердің бірі өзара және өзін-өзі бағалауда критериалды бағалауды қолдану болды. Критериалды бағалау жүйесі студенттерге алдын ала анықталған және объективті критерийлер негізінде өздерінің жетістіктері мен үлгерімін бағалауға мүмкіндік береді.
Осының арқасында олар өздерінің күшті және әлсіз жақтарын оңай анықтай алады, сондай-ақ жақсы нәтижелерге жету үшін не істеу керек екенін түсінеді. Сонымен қатар, мұғалімдер жиналысында тапсырмаларды бақылау парағын дұрыс толтыру мәселесі талқыланды. Оқу жетістіктерін бағалау кезінде критерийлер жүйесін пайдалану мұғалімдерді оқушыларды объективті бағалауға және жоғары талаптарды сақтауға ынталандырады.